Підготовка бакалаврів за освітньою програмою «Міжнародна електронна комерція»


Профільна кафедра кафедра готельно-ресторанного бізнесу та харчових технологій
Опис освітньої програми


Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти

НМКД


3 курс


Назва дисципліни Викладач Роб.пр.
Маркетинг в соціальних мережах Крівцова А.С. PDF
Менеджмент і лідерство Миколенко О.П. PDF
Міжнародні конфлікти і безпека Ченчик Д.В. PDF
Дипломатичний протокол та етикет Мірошниченко Т.М. PDF
Міжнародне публічне і приватне право Файєр О.А. PDF
Міжнародні валютно-фінансові та кредитні розрахунки Матюшенко І.Ю.  PDF   
Теорія і практика зовнішньої торгівлі Григорова-Беренда Л.І. PDF
Цифровий маркетинг Данько Н.І. / Решетняк О.І.  PDF
Нейромаркетинг Страпчук С.І. PDF
Маркетингові дослідження та аналіз інформації в міжнародній електронній комерції Писаревський М.І. PDF

На 3-му курсі також викладаються «Друга іноземна мова (німецька або французька або іспанська)», «Agile-технології розробки програмного забезпечення» фахівцями профільних факультетів університету та міжфакультетські дисципліни за вибором студентів. Також студенти проходять виробничу практику.

4 курс

Назва дисципліни Викладач Роб.пр.
Міжнародна логістика Майборода О.Є. PDF
Міжнародна електронна комерція Решетняк О.І. PDF
Бізнес-планування в міжнародній електронній комерції Гапоненко Г.І.  PDF
Глобальна ринкова кон’юктура Страпчук С.І. PDF
Електронний бізнес (англійською мовою) Строкович Г.В.  PDF
Менеджмент ІТ- проєктів Більовська О.О. PDF
Цифровий менеджмент Подлепіна П.О. PDF
Організаційна поведінка та етика бізнесу Подлепіна П.О. PDF

На 4-му курсі також викладаються «Базові принципи роботи інтернет-магазину»,«Друга іноземна мова (німецька або французька або іспанська)», фахівцями профільних факультетів університету.