Бакалаврат: освітня програма «Міжнародна електронна комерція» (до 2024 р. набору)
 Галузь знань: 29 «Міжнародні відносини»
Спеціальність: 292 «Міжнародні економічні відносини»
                              Освітня програма: «Міжнародна електронна комерція»
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Освітня кваліфікація: бакалавр міжнародних економічних відносин, міжнародна електронна комерція
 Випускова кафедра: готельно-ресторанного бізнесу та харчових технологій
 Адреса: майдан Свободи, 4, 61022, Харків, ауд. 262а
 
Телефон: +38 (057) 707-52-90
E-mail:  mekgrs.irtb@karazin.ua
Контактні особи: 
        гарант програми: 
Страпчук Світлана Іванівна, +38 (050) 949-85-31, svitlanastrapchuk@karazin.ua
  завідувач кафедри: 
Данько Наталя Іванівна, +38 (050) 960-73-52, n.danko@karazin.ua
	Перелік навчальних дисциплін
	ФОКУС ПРОГРАМИ
	            Метою програми є підготовка висококваліфікованих фахівців з міжнародних економічних відносин з поглибленим знанням професійної іноземної мови, які мають теоретичні знання, володіють сучасним економічним мисленням і прикладними навичками, необхідними для розв’язання завдань та проблем реалізації міжнародних зв’язків на різних рівнях, у тому числі застосування сучасних інформаційних та інтелектуальних технологій для впровадження та використання систем міжнародної електронної комерції.
	            Програма реалізується спільно з Університетом прикладних наук в м. Мешеде (Німеччина).
	ПРО ПРОФЕСІЮ
	            Електронна комерція охоплює набір технологій та сервісів, що надають можливість представити свої товари й послуги, а також приймати замовлення й отримувати оплату в мережі інтернет. Системи електронної комерції представлені, в першу чергу, інтернет-магазинами і платіжними платформами.
	            Робота в сфері міжнародної електронної комерції потребує поєднання знань та умінь із застосування інформаційних та інтелектуальних технологій для розробки і впровадження таких систем в мережі інтернет, а також знань із міжнародних економічних відносин та аналітичної діяльності.
	 
	            Організаціями-споживачами фахівців у сфері міжнародної електронної комерції є:
	- державні структури та установи (адміністрації, міжнародні відділи відповідних міністерств, департаментів з організації електронної комерції на регіональному, міжнародному рівнях);
 
	- приватні та державні установи, зовнішньоекономічні відділи фірм, експертних груп, відділи компаній та корпорацій, що спрямовані на аналіз та планування діяльності систем міжнародної електронної комерції;
 
	- транснаціональні корпорації;
 
	- приватні підприємства торгівлі;
 
	- власний бізнес.
 
	            Програма також готує до заснування власного бізнесу.
	ПРО КАР'ЄРУ 
	- фахівці у сфері міжнародної електронної комерції можуть працювати на посадах:
 
	- фахівець у галузі міжнародних економічних відносин, що здійснює аналіз та планування діяльності систем міжнародної електронної комерції, 
 
	- фахівець міжнародних консалтингових послуг;
 
	- менеджер проєктів та бізнес-консультант в сфері Е-комерції;
 
	- фахівець з провадження сучасних електронних бізнес-стратегій підприємства; 
 
	- фахівець в галузі електронної комерції та електронної торгівлі.
 
	ПРО ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ
	            Освітня програма є міждисциплінарною та охоплює міжнародні економічні відносини, підприємництво, інформаційно-комунікаційні та інтелектуальні технології. Серед переваг навчання:
	- студентоцентроване навчання та визнання неформальної освіти;
 
	- залучення до викладання дисциплін викладачів факультету комп’ютерних наук Каразінського університету, фахівців галузі та представників бізнесу (спікерів);
 
	- вільне обрання дисциплін з широкого каталогу університету (25% обсягу програми);
 
	- поглиблене вивчення іноземних мов;
 
	- подвійний диплом європейського зразка (двох університетів);
 
	- співпраця з університетами-партнерами за програмами академічного обміну студентів (3-6 місяців навчання за кордоном зі стипендією) в рамках програми Ерасмус+ (Німеччина, Греція);
 
	- участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях, конкурсах, роботі студентського наукового товариства, у англійському клубі, скандинавському та дебатному клубах.
 
             
            
            
            

 
                            
 
                            
 
                            
                        
Університет у соціальних мережах: