28 жовтня 2013 року
Студенти кафедри туристичного бізнесу взяли участь у Міжнародному туристичному салоні «Україна–2013».
23 жовтня 2013 року у Міжнародному виставковому центрі (МВЦ) на Броварському проспекті відкрився Міжнародний туристичний салон «Україна–2013». Організаторами виставки є компанії ITE Group Plc (Великобританія) та «Прем’єр Експо» (Україна). Це одна з найбільших туристичних виставок в Україні, яка традиційно проходить у жовтні та набуває все більшого визнання серед фахівців туристичного бізнесу України, країн СНД, близького та далекого зарубіжжя.
В рамках ювілейного 20-го Міжнародного туристичного салону «Україна–2013» — UITM–2013 представлено національні туристичні організації і туристичні напрямки більш ніж 40 країн. Географія учасників головної туристичної події осені дуже різноманітна та охоплює туристичні напрямки усього світу: Австрія, Аргентина, Болгарія, Бразилія, Угорщина, В'єтнам, Гана, Греція, Грузія, Домініканська Республіка, ОАЕ, Єгипет, Ізраїль, Індія, Італія, Йорданія, Кіпр, Куба, Мальдіви, Нідерланди, Німеччина, Палестина, Перу, Польща, Росія, Сейшельські острови, Словаччина, США, Таїланд, Туніс, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Чилі, Шрі-Ланка тощо. У туристичному салоні цього року також взяли участь понад 300 туристичних компаній, туроператорів, національних і місцевих туристичних асоціацій та організацій, готелів, транспортних агенцій, страхових компаній тощо.
Однією з ключових тем виставки стане гастрономічний туризм. У гастрономічних турах знайомство з музеями і пам'ятками історії та архітектури поєднується з насолодою вишуканої місцевої кухні. Акцент на гастрономічному туризмі останнім часом роблять, зокрема, Словаччина, Польща, Угорщина, Кіпр, а також представники України — Львів і Закарпаття.
Етнічний, «зелений» та внутрішній туризм присутній в пропозиціях більшості українських туроператорів. Зазначимо, що у формуванні експозиції в'їзного туризму активно беруть участь регіони України — як муніципалітети, так і комерційні компанії.
Також заплановано проведення численних заходів за тематикою зимового і екзотичного відпочинку. Туристичні оператори та туристичні агенції виїзного та в'їзного туризму бронюють конференц-зали під власні навчальні семінари для професіоналів ринку.
Додамо, що протягом останніх кількох років помітно зросла популярність медичного туризму як напряму. Це спонукало організаторів турсалону виділити його в окремий виставковий b2b-проект, який орієнтовано як на професіоналів туріндустрії, так і на фахівців медичної галузі. Прем'єра нової виставки «Медичний туризм. Київ» відбулася спільно з UITM–2013 і виставкою «Охорона здоров'я–2013».
Довідково: Міжнародний туристичний салон «Україна–2013» / UITM — Ukraine International Travel Market — це: