RSS FeedНовини

  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 700

31 жовтня 2017 року

Міжнародна науково-практична конференція з питань туристичного бізнесу

Міжнародна науково-практична конференція з питань туристичного бізнесу

27 жовтня 2017 року в Каразінському університеті відбулася VIII міжнародна науково-практична конференція «Туристичний бізнес: світові тенденції та національні пріоритети».

Захід пройшов з ініціативи кафедри туристичного бізнесу та країнознавства факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу Каразінського університету, Департаменту міжнародного співробітництва Харківської міської ради, Харківського організаційно-методичного центру туризму, Національної туристичної організації України.

У межах доповіді завідувач кафедри туристичного бізнесу та країнознавства факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу, доцент Анатолій Парфіненко наголосив: «Сучасний туризм є важливим соціальним інститутом, що має багатовимірну природу, зокрема є видом підприємницької діяльності, галуззю економіки, міжгалузевим комплексом, формою міжнародних економічних відносин, формою просторової мобільності, видом життєдіяльності людини».

Він також зауважив, що Україні вдається утримувати провідні позиції серед європейських країн щодо обсягів туристичних потоків завдяки унікальному географічному розташуванню, що має глобальне й загальноцивілізаційне значення. Серед головних імперативів для побудови подальших стратегій розвитку туризму лектор виокремив цивілізаційно-культурні та світоглядні характеристики України й українців загалом, адже наразі саме ціннісні фактори культури визначають результат конкуренції глобального впливу.

Пріоритетні напрямки розвитку в’їзного та внутрішнього туризму в Україні проаналізував президент Асоціації «Національна туристична організація», радник першого віце-прем’єр-міністра України — міністра економічного розвитку й торгівлі в Україні Іван Ліптуга.

«Революція інформаційних технологій, поява нових цифрових платформ, а також нових комунікацій дозволяє споживачам послуг звертатися безпосередньо до тих, хто надає послуги, — це змінює парадигму традиційного бізнесу. Майже всі сегменти туристичного сектору, зокрема транспортні компанії, засоби розміщення і розваг, громадського харчування тощо знаходять сьогодні нові форми sharing economy, економіки розподілення між споживачами й учасниками», — розповів лектор, наголосивши на важливості цифрових платформ, що змінили сьогоднішню реальність, вимагають індивідуального підходу й розгляду управління та регулювання з боку центральних і місцевих органів влади.

У рамках конференції з доповідями виступили учені – представники Каразінського університету та інших провідних вишів країни, а також студенти.


Фотозвіт з заходу: