4 травня 2017 року
Третє засідання Наукової ради з туризму та курортів
26–27 квітня 2017 року у м. Одеса відбулося третє засідання Наукової ради з туризму та курортів при Департаменті туризму та курортів Міністерства економічного розвитку та торгівлі України.
На заході було окреслено нові стратегічні пріоритети розвитку туристичної сфери України.
Зокрема обговорено такі питання:
- Цілі сталого розвитку ООН 2030 і туризм. Розроблення національної системи якості, сталості та досконалості в туризмі.
- Приєднання України до Обсерваторії сталого туризму ЮНВТО.
- Стандарти та програми вищої освіти. Розроблення стандартів професійної підготовки та підвищення кваліфікації. Паспорти професій.
- Введення до шкільної програми 10–11 класів курсу з туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи.
- Створення на базі Національної туристичної організації Мережі знань (Tourism Knowledge Network), до якої увійдуть вищі навчальні заклади, навчальні та тренінг-центри.
- Створення Національного конкурсу з туризму (National Tourism Awards).
- Дистанційні онлайн та змішані програми навчання. Розроблення програм підвищення кваліфікації для фахівців зі сфери туризму.
- Міжнародні обміни студентами. Практика за кордоном.
- Проведення досліджень туристичного ринку шляхом опитувань серед туристів та суб’єктів туристичної діяльності.
Робота Наукової ради з туризму та курортів продовжилася під час спільного засідання з Радою туристичних міст та регіонів України, яке проходило під головуванням заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайла Тітарчука в Одеській міській раді.
27 квітня члени туристичної ради також взяли участь у Одеському туристичному бізнес-форумі (OTBF). На заході було порушено чимало принципово важливих питань, необхідних для перетворення туризму на чинник соціально-економічного розвитку нашої країни. Серед ключових спікерів — представники міських адміністрацій, організатори масштабних івентів, готельєри, туроператори, кінопродюсери та бізнес-асоціації.
На першій панельній дискусії «Туризм — драйвер сталого розвитку міст» обговорено такі теми:
- Роль міст для держави. Хто важливіший — городяни або гості?
- Як виділити місто у висококонкурентному середовищі. Маркетинг міст.
- Брендинг міст, наскрізна айдентика, дизайн міських просторів і середовища.
- Культура і поведінка городян щодо гостей.
- Цілісне сприйняття міста гостем «Від трапа до трапа».
- Інновації vs Автентичність.
- Ключові види туризму для міст.
- Сезонність.
- Мегаподії. Оцінка впливу туризму на розвиток міст.
- Статистика міського туризму.
- Вертикальна і горизонтальна консолідація партнерів.
- Народна дипломатія.
У другій панельній дискусії "Tourism Digital Era" взяли участь представники провідних компаній — Google, Uber, Expedia, Amadeus, Visa, Приват Банк, Jaya Digital, Tenet та інші.
Серед порушених тем:
- Національна туристична інформаційна система. Смарт реєстри.
- Регіональні туристичні портали.
- Мозаїка віртуальних турів Google.
- Tourism Big Data і як її використовувати у туристичному бізнесі (Amadeus, Tripadvisor, Vodafone).
- e-Commerce (Expedia).
- Digital Marketing & Branding Destinations.
- Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Youtube).
- Мобільний маркетинг.
- Нове TV (Тенет).