RSS FeedНовини

  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 957

4 травня 2017 року

Третє засідання Наукової ради з туризму та курортів

Третє засідання Наукової ради з туризму та курортів

26–27 квітня 2017 року у м. Одеса відбулося третє засідання Наукової ради з туризму та курортів при Департаменті туризму та курортів Міністерства економічного розвитку та торгівлі України.

На заході було окреслено нові стратегічні пріоритети розвитку туристичної сфери України.

Зокрема обговорено такі питання:

  • Цілі сталого розвитку ООН 2030 і туризм. Розроблення національної системи якості, сталості та досконалості в туризмі.
  • Приєднання України до Обсерваторії сталого туризму ЮНВТО.
  • Стандарти та програми вищої освіти. Розроблення стандартів професійної підготовки та підвищення кваліфікації. Паспорти професій.
  • Введення до шкільної програми 10–11 класів курсу з туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи.
  • Створення на базі Національної туристичної організації Мережі знань (Tourism Knowledge Network), до якої увійдуть вищі навчальні заклади, навчальні та тренінг-центри.
  • Створення Національного конкурсу з туризму (National Tourism Awards).
  • Дистанційні онлайн та змішані програми навчання. Розроблення програм підвищення кваліфікації для фахівців зі сфери туризму.
  • Міжнародні обміни студентами. Практика за кордоном.
  • Проведення досліджень туристичного ринку шляхом опитувань серед туристів та суб’єктів туристичної діяльності.

Робота Наукової ради з туризму та курортів продовжилася під час спільного засідання з Радою туристичних міст та регіонів України, яке проходило під головуванням заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайла Тітарчука в Одеській міській раді.

27 квітня члени туристичної ради також взяли участь у Одеському туристичному бізнес-форумі (OTBF). На заході було порушено чимало принципово важливих питань, необхідних для перетворення туризму на чинник соціально-економічного розвитку нашої країни. Серед ключових спікерів — представники міських адміністрацій, організатори масштабних івентів, готельєри, туроператори, кінопродюсери та бізнес-асоціації.

На першій панельній дискусії «Туризм — драйвер сталого розвитку міст» обговорено такі теми:

  • Роль міст для держави. Хто важливіший — городяни або гості?
  • Як виділити місто у висококонкурентному середовищі. Маркетинг міст.
  • Брендинг міст, наскрізна айдентика, дизайн міських просторів і середовища.
  • Культура і поведінка городян щодо гостей.
  • Цілісне сприйняття міста гостем «Від трапа до трапа».
  • Інновації vs Автентичність.
  • Ключові види туризму для міст.
  • Сезонність.
  • Мегаподії. Оцінка впливу туризму на розвиток міст.
  • Статистика міського туризму.
  • Вертикальна і горизонтальна консолідація партнерів.
  • Народна дипломатія.

У другій панельній дискусії "Tourism Digital Era" взяли участь представники провідних компаній — Google, Uber, Expedia, Amadeus, Visa, Приват Банк, Jaya Digital, Tenet та інші.

Серед порушених тем:

  • Національна туристична інформаційна система. Смарт реєстри.
  • Регіональні туристичні портали.
  • Мозаїка віртуальних турів Google.
  • Tourism Big Data і як її використовувати у туристичному бізнесі (Amadeus, Tripadvisor, Vodafone).
  • e-Commerce (Expedia).
  • Digital Marketing & Branding Destinations.
  • Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Youtube).
  • Мобільний маркетинг.
  • Нове TV (Тенет).