RSS FeedНовини

  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 2238

12 березня 2013 року

Тренінг «Вплив іміджу на кар’єру»

Тренінг «Вплив іміджу на кар’єру»

У Каразінському університеті за ініціативи факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу відбувся тренінг для студентів від національної мережі готелів «Reikartz» на тему: «Вплив іміджу на кар'єру».

Про тонкощі конструювання та підтримки іміджу присутнім розповіли співробітники готельного комплексу «Reikartz» Вікторія Корчагіна та Анна Козак. У ході тренінгу було розкрито такі питання:

  • Визначення іміджу та його основні складові.
  • Характеристика стилів одягу.
  • Стандарти зовнішнього вигляду «Reikartz».
  • Особливості та принципи створення ділового іміджу.
  • Вплив іміджу на кар'єру.

«Імідж — це образ, уявлення про певну особу, складова частина її характеру. Імідж це певне уявлення про людину, що виникає та формується унаслідок аналізу отриманої про неї інформації», — відзначила Вікторія Корчагіна.

Під час зустрічі присутні мали змогу дізнатися про складові іміджу (фактура, костюм, роль, антураж), стилі одягу (класичний, діловий, повсякденний, гранж, романтичний, спортивний, мілітарі, вамп), історію та типи уніформи (необхідна, утилітарна, символічна), правила уніформи, мотиви вибору іміджу (функціональність, краса, соціальна ознака, індивідуальність) тощо.

«Зовнішній вигляд має важливе значення для іміджу людини, що бажає досягти успіху у будь-якій сфері діяльності. Тож ми дотримуємося головних правил уніформи, яка є єдиною для всіх готелів і включає в себе використання фірмових кольорів, логотип, вписується у загальний стиль комплексу та є зручною для працівників», — зазначила Вікторія Корчагіна.


Фотозвіт з заходу: