RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 115

12 червня 2020 року

Доцент Анатолій Парфіненко взяв участь у робочій нараді з питань розвитку сільського (зеленого) туризму в громадах Харківської області

Доцент Анатолій Парфіненко взяв участь у робочій нараді з питань розвитку сільського (зеленого) туризму в громадах Харківської області

10 червня 2020 року завідувач кафедри туристичного бізнесу та країнознавства, доцент Анатолій Парфіненко взяв участь у робочій нараді з питань розвитку сільського (зеленого) туризму в громадах Харківської області, яка проходила під керівництвом голови Харківської обласної ради Сергія Чернова.

Під час заходу було наголошено на важливості сприяння ініціативам сільського туризму Харківщини задля забезпечення сталого розвитку регіону та створення його позитивного іміджу як всередині країни, так і за кордоном.

Харківщина має винятковий туристичний потенціал. На її території нараховується 784 об’єкти культурної спадщини, 235 із них розташовані саме у сільській місцевості. За рівнем розвитку інфраструктури наша область посідає одне з провідних місць в Україні. Все це, безумовно, сприяє популяризації сільського (зеленого) туризму як серед населення, так і серед представників бізнес-середовища.

Науковці кафедри туристичного бізнесу та країнознавства ведуть постійні розвідки щодо розв’язання наявних проблем розвитку вітчизняного сільського (зеленого) туризму. Зокрема кожного року під час захисту кваліфікаційних робіт ця тема всебічно обговорюється, пропонуються інноваційні напрями управління туристичним потенціалом сільських територій.

Так, під час захисту бакалаврських дипломних робіт студенткою 4-го курсу спеціальності «Туризм» Ольгою Добридень, під керівництвом доцента Ганни Гапоненко, було представлено перспективний бізнес-план створення агросадиби на основі власного будинку. Такі проекти, на нашу думку, сприятимуть підприємництву в сільській місцевості регіону, покращенню його туристичного іміджу та поновленню здорової конкуренції на ринку агротуристичних послуг.

Яндекс.Метрика