RSS FeedНовини

  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 694

28 листопада 2012 року

Зустріч із президентом торгової марки «Triolan»

Зустріч із президентом торгової марки «Triolan»

Студентське наукове товариство факультету міжнародних економічних відносин і туристичного бізнесу продовжує серію зустрічей із відомими людьми м. Харкова.

Сьогодні зі студентами зустрівся президент торгової марки «Triolan» Р.В. Сальніков, у минулому — випускник Каразінського університету. Для свого виступу запрошений гість обрав тему «Молодість. Секрет успіху».

Голова студентського наукового товариства факультету міжнародних економічних відносин і туристичного бізнесу Ольга Чичина переконана, що знання історії професійного становлення Р.В. Сальнікова буде корисним для студентів: «Він закінчив університет нещодавно, у 2007 році, а зараз обіймає посаду президента торгової марки. Р.В. Сальніков є прикладом успішної людини, на яку нам треба орієнтуватися у майбутньому, — саме тому ми й запросили його».

Сам гість розповідає, що історія його успіху почалася із років навчання на економічному факультеті Каразінського університету: тоді він брав активну участь у студентській самодіяльності, грав у КВК та не оминав нагоди взяти участь у наукових конференціях. Згодом, як він сам зізнається, навички спілкування у різних колах та активна соціальна позиція стали у нагоді: «Громадська діяльність дала можливість відчувати себе впевнено у будь-якій аудиторії», — розповідає Р.В. Сальніков.

Головним секретом свого успіху Р.В. Сальніков вважає власну цілеспрямованість та амбіційність. Він закликає студентів обрати конкретну мету та йти до неї, після чого поставити перед собою більш високу планку.

Довідково. Р.В. Сальніков у 2007 році закінчив Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна (спеціальність — «менеджмент організацій»), також має диплом магістра філософії. З 2006 року займається бізнесом у сфері телекомунікацій. У 2011 році був призначений на посаду президента торгової марки «Triolan», що об’єднує операторів зв’язку для надання телекомунікаційних послуг у регіонах України.