Панова Ірина Олексіївна


кандидат економічних наук, доцент

Профіль у Google Академії
ORCID ID
Профіль у ResearchGate

Контактна інформація:

Телефон: +38 (057) 707-53-06
Адреса: к. 366а, майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022
E-mail: iryna.panova@karazin.ua

Наукова, освітня та консультаційна діяльність:

  • членкиня Громадської спілки «Асоціації Індустрії Гостинності України», The GastroTerra by the World Food Travel Association Team та Всеукраїнської громадської Організації «Українська асоціація економістів-міжнародників»;
  • наукова консультантка приватного туристичного підприємства «Круїз»;
  • відповідальна виконавиця технічного завдання на науково-дослідну роботу: «Туристична політика Балканських країн як чинник модернізації суспільно-політичних систем регіону».

Стажування та підвищення кваліфікації:

  • Центр післядипломної освіти ХНУ імені В.Н. Каразіна за освітньою програмою «Організація підсумкового контролю знань з використанням дистанційного навчання на платформі LMS Moodle»;
  • ВГО «Українська асоціація фахівців інформаційних технологій», сертифікати з «Інновації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі: світогляд та практичні кейси», «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі» та «Розвиток креативних індустрій»;
  • кафедра медіакомунікацій і центру аудіовізуальних досліджень соціологічного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна;
  • підвищення кваліфікації в рамках участі у міжнародному проєкті Модуль Жана Моне «Європейська інтеграція України в умовах Індустрії 4.0» , Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022.

Наукові інтереси:

туризмознавство, культурний туризм та креативні індустрії, міжнародний ринок туристичних послуг, процеси екологізації в глобальній економічній системі, міжнародна безпека, міжнародні організації, міжнародна політика

Курси, що викладаються:

  1. Вступ до спеціальності
  2. Екскурсійна практика
  3. Культурний туризм та креативні індустрії
  4. Культурно-пізнавальний туризм
  5. Міжнародні організації
  6. Організація анімаційної діяльності
  7. Основи міжнародної безпеки
  8. Основи наукових досліджень
  9. Туристичні ресурси України
  10. HR менеджмент в готельному бізнесі

Основні публікації:

  1. Parfinenko A., Yevtushenko O., Panova I., Podlepina P., & Onatskyi M. International tourism as a tool of European integration within eastern European countries. Linguistics and Culture Review.2021. 5(S4). Р. 1568-1584.
  2. Панова І.О. Степаненко В.І. Креативна економіка як фактор формування міжнародного туристичного іміджу країни. «Бізнес Інформ».2022. №3. С.72-78.
  3. Панова І.О. Степаненко В.І. Теоретичні основи дослідження креативної економіки. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2022, Т.3. С.213-217.
  4. Панова І.О. Степаненко В.І. Креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2022, Т 15. С. 160-168.
  5. Панова І.О., Жеваго О.К. Перспективи співробітництва України та Ірану. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство.Туризм. 2022.
  6. Панова І.О., Жеваго О.К.Соціально-економічний та політичний профіль Ісламської Республіки Іран. «Бізнес Інформ». 2022. №4. С. 26-33.
  7. Панова І.О., Жеваго О.К. Історико-теоретичні аспекти дослідження формування зовнішньої політики Ісламської Республіки Іран.«Проблеми економіки». 2022. № 51 (2). С.32-38.
  8. Панова І.О. «Теоретичні основи дослідження анімаційних послуг в туризмі». «Бізнес Інформ». 2021. №6. С. 170-175.
  9. Панова, І.О.,Тимощук, А.В. Теоретичні основи дослідження готельного господарства. Бізнес Інформ. 2021. №5. C. 235–240.
  10. Панова І.О., Журавчак, Я.З. Проблеми та перспективи розвитку гастрономічного туризму в Україні (на прикладі Закарпатської області). Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. № 13. С. 196-208.
  11. Панова І. О. Туризм під час пандемії: наслідки та перспективи. Бізнес Інформ. 2020. № 5. С. 226-232