RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 24

21 квітня 2017 року

Студенти кафедри туристичного бізнесу та країнознавства – переможці конкурсу туристичних проектів «Я люблю Харків»

Студенти кафедри туристичного бізнесу та країнознавства – переможці конкурсу туристичних проектів «Я люблю Харків»

20 квітня, в рамках IX Міжнародного туристичного форуму «Харків: партнерство в туризмі», був проведений конкурс туристичних проектів «Я люблю Харків».

У конкурсі взяли участь 17 робіт. Конкурсанти пропонували ідеї щодо того, як поліпшити туристичну інфраструктуру міста, вдосконалити загальну міську інформаційну систему, розвинути подієвий, діловий та спортивний туризм тощо. Головним завданням конкурсу є пошук креативних, цікавих ідей для збільшення туристичної привабливості міста.

Організатори конкурсу туристичних проектів «Я люблю Харків»: Департамент міжнародного співробітництва, Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту і творча група «Kailas-V».

Одним з переможців став проект групи студенток 2-го курсу кафедри туристичного бізнесу та країнознавства факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу Каразінського університету Анастасії Висоцької, Маргарити Льовіної і Марини Носик під назвою «Розвиток подієвого і ділового туризму». Вони запропонували низку заходів, які можна було б проводити в певний сезон: театральні вечори під відкритим небом, змагання кращих харківських кондитерів, парад повітряних зміїв і багато іншого.

Грамоту переможцям вручив перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов під час відкриття форуму. Переможцям конкурсу надана можливість пройти стажування в Департаменті у справах сім'ї, молоді та спорту.

Вітаємо наших студентів та бажаємо їм нових творчих успіхів!

Довідково.

Цього року у форумі беруть участь 17 іноземних делегацій з 11 країн світу, 13 українських міст і областей, а також близько 200 представників сфери туризму України.

Форум «Харків: партнерство в туризмі» триватиме два дні – 20 і 21 квітня. У його рамках пройде міжнародна конференція «Форми об'єднання в сфері туризму. Національний і локальний рівні», яка включатиме три секції: «Форми об'єднання в сфері туризму. Національний і локальний рівні»; «Сучасний маркетинг як фактор розвитку і просування туристичних продуктів і дестинацій»; «Сучасні тенденції гостинності».


Фотозвіт з заходу:
Яндекс.Метрика